Saturday, February 5, 2011

Anak Lelaki Ku

Posted by awan terpilu at 2:18 AM








abdul aakif ali bin abdul azziz
6/6/2010,3.88kg,10mlm
hospital serdang

hello peeps...

sudah usang blog ku ini...apakan daye,keadaan ku yg teruk ketika preggy dl...ditmbah dgn rs M.A.L.A.S yg maha hebat...maka blog ku ini trus sepi tnpa khabar berite...

pejam celik,celik pejam...sudah 1 1/2 thn aku b'gelar mama...ternyata segala2nya brubah sjak ada anak ni...dah xde ms dah nak berblogging2 ni hah...bkn stakat tu jer,nak berpesbuk pun terkial2 aku curi masa,hu3

camne fenat & ssh...di 1sudut ati aku,aku hepi...hepi dismping en.suami yg ml memahami akan hdup ber3 sudah jauh berbeda dr ber2...hepi dismping anak lelaki ku yg kian membesaw...mlah smakin lasak *bengkok weiii bdan aku ni hah*...

naluri keibuan tlh wujud dlm diri aku...sungguh tak ku sangka,aku dah ada anak...secara automatik byk benda yg aku blaja...blaja meniru dr pemerhatian yg aku usha...blaja dr emak+emak mertua ku...wlau xscekap+seteror mereka tp aku redah je*ada aku kesah*...besela,mn ada yg sempurna dlm dunia ni kan,he3!!...

ekceli byk benda yg aku nak tlis...memandangkan dah lm xhapdate blog ku ni...tp otak ku adalah blur+mengong2 tahap cipan...kering idea weii*rs cam xlulus BM lak*...senak peyut+sebu otak nak karang blog ku ini...

0 comments:

 

Mama Aakif Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting