Thursday, March 26, 2009

"KuRnIA ILhAm, KiLaUaN BaKti, BeRsInAr JaSa"

Posted by awan terpilu at 3:38 PM


aku & nurul
time ni dah nak blk tp lupo lak nak tnjuk kat korang...
korang nmpak x pnunjuk red iteww...2 la gift yg kteorg dpt...bese jer laa...
aku rs pnah nmpak bekas 2 kat NILAI 3...
cup kcik yg depa bungkus dgn kain nate...
then dlmnya ada la bunjut potpori yg plbagai kaler...

 
ni br jer smpai...slalunya 1st agenda aku kan rasmikan toilet 
tp mlm ni snap pix dl laaa

 
xue rai,pija,aku & nurul
4 gadis pinggitan tp solang bini org dah(~_~)


aksi candid yg disnap oleh en.najib
actually time ni aku mmg tgh lapo tahap gilo
rs dah xsngup nak maintain cun...peyut dah ml memainkan pelbagai lagu etnik
aku pndang bunga kat dpan 2 pun dah nmpak cam udang *haruskah begitu*

aku & en.farouk...bos aku cum suami org (@_@)
sedondonzz kan walau xjanji tp tersm gak...
 
en.najib
 salah solang org kuat yg jg stor kat opis aku...
kcik benor orgnya tp sgt la rjin adanya...
 
ni muka2 kepenatan+kekeyangan setelah selamat memperabis apa yg ptt
kdg2 aku rs peyut aku ni cam tong sampah ...segala benda nak bedal...
sib bek la aku sedaq diri yg aku ni dlm proses diet
*konon2nya laa*



24/03/2009 ~ MaKaN MaLaM IcU JpM 2009
************************************
hello girls,ni aku nak cite skit pasai dinner jabatan aku br2 ni hah...mmg syiok & thibur dgn pelbagai acara+fashion shows dak2 opis yg dtg,aku mmg ske bab2 cuci mato...cam bese ler kan,aku mesti nak vogue de bass walau xbrp vogue sgt tp maintazz...tema utk wanita pd mlm 2 adalah bebas tp memandangkan tema utk lelaki adalah batik...so aku pun bedal jer laa pkai batik...buka wardrobe bj aku yg smakin sesak+padat,tup2 tnmpak laa sepasang batik ijau yg blum aku rasmikan ke pejabat...tanpa berlengah aku cekau jer laaaaaa *jeling jam di tangan menunjukkan ke pukul 6.15 maka sebentar lg en.najib dtg mjemput*...kelam kelibut aku bertouch-up,konon nak make-up wat smokey ayes tp xjp lak eyeshadows kaler ijau...atenya kome,dah xjp mike toyoh jer mata mike ni dgn kaler coklat,ahakzz...

then aku ingat nak g salun yg bdekatan nak blow rmbut tp xsempat gak...at last juz bedal sapu loreal ajer...then pikior lak kasut apa nak pkai,ingat nak pkai kasut yg bling2 tp tuuu dia...ujung dunia katil aku pi smpan kotaknya...xsngup aku nak menyusup bwh katil cam ulaq *mau basah ketiak aku*...so bedal jer laa pkai kasut kaler ijau berlabuci...ok gak apa,still shining2 gak sehhh...kiranya aku nak ikot tema kaler bj *plan nak pelasah clutch bag kaler ijau tp harap xjp,tah mn aku lempoq*...berbakul2 gak aku nyumpah seranah akan kedudukan brg2 aku yg xbrp strategik dlm blik sewaku *nak wat camne dah blik sekangkang kera*...nmpak gaye kne smpan brg2 dlm toyogo box *aku+mak pia gilo box toyogo*...apa2 jer laa,xsngup nak merapu lg so layanzz jerlaa pix2 yg ada ni hah...

0 comments:

 

Mama Aakif Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting