Tuesday, December 23, 2008

RaNgKaiAn PrOdUk RaMbUtKu......

Posted by awan terpilu at 12:34 PM
ni lak produk sampingan utk rmbut aku...aku mmg ske brand JS coz dr rmbut lurus then wat kerinting then lurus smula,aku noticed mmg byk salun gn produk ni hah...yg kaler biru tu cam serum/protein utk rmbut kering...yg brand WELLA ACTIN 2 lak aku gn time nak wat steam kat sebuah salun kat subang...aku pun tpengaruh bli produk 2 coz amoi salun kt elok n sesuai utk memulihkan smula rmbut yg telah diwarnakan...aku bli kedua2 produk ni kat kedai produk rmbut dlm summit usj...korang taw tak,bli kat kedai camtu hege lg murah taw!!...jk korang bli terus dr salun rmbut,conferem laa amoi2 or apek2 tutuh hege kaw2 kat korang...aku dah xlarat+nak muntah pikior bli brg2 penjagaan rmbut ni!!...so aku try dl dgn 2produk ni *akan btkar produk lg jk tpengaruh*

ni la dia produk rmbutku yg terbr...ni aku t'beli gara2 tpengaruh dgn iklan maya karin 2 hah...pas2 lak memandangkan aku dah mengdyekan rmbutku maka t'jd la kerosakan yg maha hebat n perlu dibaiki...sdgkan sblum ni xpnah tpkir nak pkai coz hegenya mahai gak weii...terbang gak RM aku berpuluh2 gituzz...sblum ni juz pkai produk murah ajerr...

0 comments:

 

Mama Aakif Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting