Friday, June 22, 2012

Mama Aakif Serang Sogo

Posted by awan terpilu at 1:05 AM
Tarikh : 20/6/2012
Lokasi : Sogo


windu bangat sm SOGO!!!...dah lm xulang hobi serang sogo cam zaman bujang2 dl...zaman keje area sana,setiap bln or selang 2minggu mesti gi serang SOGO+JLN TAR!!!...

nak dijdkan cite...ms ari kedua berkursus,penceramah bg blk awal *sgtlaa kteorg ske!!*...ekceli kteorg pun xplan yerk nak serang ini tempat *kteorg = geng2 kursus aku*...tp sbb awal lg pastu dah dekat sgt kan...hruslaa gi serang cuci2 mata ptg ari+menunaikan hajat kak pah *officemate aku* utk jln2 skitar sogo+jln tar,HeHeHe!!!...

smpai jer kat area sn,aku+pijot serang msuk sogo...kak rock gi serang jln tar *sempat mkn rojak kat dlm restoran INSAF*...kak pah+kak pairos gi serang kedai2 spanjang jln tar...aku sure xmkn kan coz mata dah melilau meliar...tengkok dah pnjang cam zirafah dok usha dlm sogo,akakaka....

pendekkan cite...jln pnya jln...sale mmg dah ada dah tp ruangan kat GF tu xmenarik ati aku...xmampu mencairkan ati aku utk saving $ di kaunter pembayaran TAPI aku terlabur gak $ kat kaunter lain!!!!...adoyaiii sabo jer lerr teman...

sbb terlmpau laa byk sgt jenama bj utk kanak2 kat atas tu...aku dah ml rambang mata...ml nak jd huru hara kacau bilau...jd aku sentap jer jenama Garfield coz aku noticed yg aakif pun dah knal APA ITU GARFIELD (^___^)...mmg nak kne sentap byk bj utk aakif pkai dok umah...bj yg sedia ada dah xde rupe bj dah weiiii:(...siyes dah berkeladak,comot sana sini,yg dah xmuat pun ada,yg material xbgus pun ado *ni kes sentap bli kat pasar mlm,rsnya taubat dah nak bli kat PM lg!!!*...bkn nak berlagak bagai tp bj2 yg aku bli kat pasar mlm utk aakif...smuanya xok dah!!!...bkn aku jer yg tgk+rs camtu,mak mertua+kak ipar 2nd pun dah bersore (@___@)!!!...






 baju tido Garfield (~.~)
skrg dok usha nak blikan bj tido yg design kotak2/jalur2 menegak utk aakif...sgt sesuai utk anak bujang ku iteww tp smpai skrg xde jp design yg camtu!!!...ritu ada nmpak dlm The Store Klang tp material xelok laa+size utk aakif pun takde...

 tshirt xde lengan+seluar pendek
sj aku sentap 3pasang...nak lenjan pkai basahan dok umah...memandangkan skrg ni cuaca panas+serba xmenentu *bdan aakif pun dah ml naik ruam melambak*...ni laa alternatif yg terbaek aku leh wat...bg jer aakif sarung pkai bj xde lengan...yg ni pkai laa smpai lusuh coz hege murah...

tshirt Garfield
wat aakif pkai utk jenjln dekat2 or time gi ngeteh dgn papa&mama...





ingatkan utk aakif ajer (^___^)...eh3 rupa2nya mama aakif pun tersentap sesuatu laa *siyes xplan pun nak sentap tp mmg ada aim dah sblum2 ni*...hurmm bl pkir,bkn slalu pun aku nak bli *ayat sdapkan ati sndiri*...so kne laa bli utk habuan pd diri sndiri,hahahaha...




BOBBI BROWN Natural Brow Shaper & Hair Touch Up (Mahogany 3)
BOBBI BROWN Lip Color (Blondie Pink 64)



0 comments:

 

Mama Aakif Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting