Thursday, June 21, 2012

Radiusite

Posted by awan terpilu at 12:21 AM
Lokasi : Butik Radiusite,Seksyen 7 Shah Alam
Tarikh Tersentap : 6/6/2012


ohhh jgn tertipu...sesungguhnya aku msih lg blum bertudung...insya allah bl tiba waktunya nt,aku pasti kan mematuhi tuntutan yg satu itewww (^___^)...


sbb dah terske laa sgt...dah berkenan yg amat2 sgt...maka ayat sprt biasa,aku pun tsentap laaa!!!...aritu Radiusite lauching design br,so ptg tu aku gelut ajak en.suami gi serang butiknya!!!...dah butik dekat sesgt dgn opis aku kan,hruslaa gi serang...ms tu ati mmg dah menggeletek2 sgt,hahahaha!!!...langkah jer msuk dlm butik,tu diaaa org dah rmai...apalg aku pun ml kan laa operasi *ketika itu sedar diri yg duit kan melayang gak!!*...usha sana usha sini,jari-jemari dok ligat rs material setiap jnis tudung...wallaweii trust me girls,material tudung sgtlaa soft+chantek...design2 pun mmg nalareqekk dgn hiasan taburan manik yg pelbagai *terpkir gak nak jhit sndiri manik kat tudung yg kosong tp tah thn bl kan siap kan!!!*...so stelah rmbang mata,kata putus dah dicapai...smbil snyum simpul dpan kaunter *dlm pala otak tgh mengira budget* tp aku redha jer laaa...hasilnya ----> tersentap 2helai 
\(~.~)/...


.
..
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........


 ohhh kini  ml jtuh chenta pd ini jenama...than aku ske tudung2 jenama Ariani & Fareeda...siyes chantek weii tp hege pun CHANTEK gak!!!...tudung2 Radiusite ni,chantek weii tp hege xde laa semahal cam 2jenama yg aku ske tu hah!!...

yg kelabu tu aku  pnya...yg coklat tu aku bli+hadiahkan pd kak ipar 2nd aku...sbb kak ipar 2nd aku slalu tlg mak mertua jgkan aakif...rjin tlg lyan karenah anak bujang aku yg maha lasak iteww...sanggup cuci berak kencing anak aku tatkala aku xde...maka aku sentap laa selai utk dia *leh dia melaram pkai time raye nt*...nt leh sm2 gedikzz dgn aku,akakakaka!!!...



Shawl Shasmeen Sakura
Harga : RM89.00
Material : Indian Chiffon 


ni mama aakif pnya (-___-")...hruslaa vogue de bass...plan nak sarung pkai time raya nt...beraya sakan smbil belit2 tudung atas pala *wowww i loike it!!*...


0 comments:

 

Mama Aakif Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting