Wednesday, June 6, 2012

Aakif Is 2 Years Old Already (^___^)\(~.~)/

Posted by awan terpilu at 4:37 PM
6/6/2012

selamat ari lahir abdul aakif ali bin abdul azziz...arini genap 2thn usia anakku...begitu cpat masa berlalu,begitu cepat aakif membesar...rsnya br smlm mama melahirkan aakif...rsnya br smlm mama melihat seorg bdk kecik dgn berat 3
.88kg dipangkuan mama...

mama syg aakif melebihi segala-galanya...setiap kali mama marah/terpukul aakif,mama begitu menyesali perbuatan mama!!...mama rs ralat sgt tp mama mahu aakif phm...mama marah & pukul bersebab...

pd mama,aakif laa penguat semangat mama utk meneruskan kehidupan harian...sehingga kini mama msih lg mencuba utk menjd mama yg terbaik utk aakif...msih lg mencuba utk memenuhi setiap keperluan hidup aakif pd masa ini dan juga masa hadapan aakif...mama cb utk tidak terlalu memewahkan aakif tp sbg seorg "mama" adakalanya mama tewas dlm perkara ini...tp mama sentiasa ingatkan diri sndiri,"bkn slalu aku nak mewahkan anak,lbh2 lg anak br seorg jd mmg mewah laa aakif dgn mcm2 benda,itu dan ini...nt jk aakif dah ada adik,mama hrap adik pun kan dpt sama sprt aakif gak...mungkin kurang skit dr aakif tp mama akan bersikap ADIL pd aakif+adik (^___^)...hurmmm sapa yg xsyg anak woiiii"!!...

mama bermohon pd Allah S.W.T agar aakif menjd anak yg soleh,taat pd suruhan Allah serta mendgr kata mama&papa...cerdik di dunia&akhirat...mama juga bermohon agar aakif dihindari malah dijauhkan dr segala sifat buruk serta kekurangan dr mama&papa...mama syg aakif dr dulu,kini & selamanya...


 

lots of love from mama+papa,muahhhhh3(^___^)(-____-")





uchuk kcik aku...smakin lasak smakin lorat tp dah smakin byk ckp...silaa percaya yg mama aakif ni,dah smakin phm skit dgn kata2 aakif (^___^)...kat umah siap bergado ckp lg dgn aakif...dah mcm ayam dgn kucing dgn itik *cer korang bayangkan???*...

kesayangan mama dl,kini & selama2nya...

2 lelaki kesayanganku...uchuk besaw & uchuk kcik...mama syg korang berdua *tp lbh sygkan aakif,blh tak gitu??*...syg gak kat en.suami,penting tu!!!...teman berborak bergado...teman sehidup semati (^__^)...




~ Nota Hati Mama Aakif ~
bkn aku xnak bg "adik" kat aakif...tp aku msih letih lg melayan aksi2 lasak aakif setiap saat setiap masa...biar laa aku bersedia dr segi Mental & Fizikal utk kali kedua nt...trauma mengandungkan aakif masih lg teringat...sakit melahirkan aakif pun msih ters hingga ke hari ini...tp terus-terang aku ktkan,aku tak pernah menyesal!!...aku gembira dgn kelahiran & kehadiran ABDUL AAKIF ALI  dlm hdup aku (^___^)...bkn snng2 ske2 nak mengandung melahirkan...kne sediakan ckup keperluan mkn minum pelajaran utk anak2...akan smpai msnya,insya allah bl aku betul2 dah bersedia...budget pun smakin stabil...pasti aku kan ulang kembali moment sindrom2 fenin2 di pg ari,hehehehe...




0 comments:

 

Mama Aakif Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting