Thursday, June 21, 2012

Ini Bukan Cap Ayam...Ini Cap Dubai

Posted by awan terpilu at 11:51 PM
I Love Parfumes (^____^)\(~.~)/


kali ni aku nak cite ttg parfumes dr Dubai...sblum ni xpnah bli pun *tp sjak keje kat JPJ,mcm2 terbli,lg HEBAT!!*...aku pun xpnah taw ttg parfumes yg ada GRED2 ni hah??!!!...EXCUSE ME,bkn laa aku nak berlagak ke apa ker...but frankly speaking,aku mmg xtau menahu ttg parfumes2 yg ada GRED2 yg bagus,paling bgus atau hmpir2 bagus ni ...kiranya hmpir sm cam parfumes origional yg melambak2 kat kaunter2 tu hah...dl pun time mewah/poket tgh berkepuk pas dpt gj...aku trus jer gi sentap parfumes yg ORI...jk budget lari,so masa tu br gi sentap parfumes Body Shop jer lerr *feveret aku dr zaman bujang smpai dah ada anak*...


aku xbrp berani gak nak try parfumes2 yg murah2 ni coz xbrp sesuai sgt dgn kulit aku...bkn nak berlagak wokeyy tp mmg dah terjd...abis gatal2 tengkuk+pergelangan tangan+bdan aku gara2 sembur parfumes yg cap ayam,huhuhu!!...so mmg trauma yg maha hebat laaa!!!...


back to the real story -----> ni kali kedua aku tsentap parfumes dr Dubai,bdk opis aku yg jual (~.~)...hege amat laa murah,botol pun chantek xde cacat cela/calar balar!!...bau pun wangi+tahan lm gak (-___-")...yg ni aku berani sentap nak sembur2 kat bj/badan coz ritu dah try sembur...smpai ke ptg tahan baunya,pastu xde lak gatal2...so cnfirm laa sentap 1botol dl pelasah smbur gi keje *apa ada hal,wat gn sembur ari2 gi koje*...bl gi jenjln,dating2 dgn en.suami,kenduri kendara,event2 ala grand/best...br laa pelasah sembur parfumes yg MAHAL+ORI PUNYA,hahahaha!!!!...





RM60.00 ajer
esk plan nak sembur pkai gi keje...ritu ms try yg tester pnya...wangi weii,bau tahan lm melekat semerbak kat bj & pgelangan tangan aku...

RM20.00 satu
ni laa diaa 1st parfumes Dubai yg aku bli dr solang staff Penguatkuasa kat jpj tu hah!!...ms cuci mata tgk brg2 yg dia angkot tnjuk kat kteorg...aku dah ml dah rmbang mata smpai xtaw nak plih yg mn??!!...pkir pnya pkir belek pnya belek,at last aku sntap parfumes jer laa *sj nak test power*...wallawei nsib baik ngam dgn kulit aku *kulit xmeragam lak*...tp yg pling best aku rs -----> IDOLE D'ARMANI tu hah (@___@)...




3 comments:

emwhysayang on June 22, 2012 at 1:32 AM said...

Uikkk...klu ade yg bau2 best ko roger lh akak...tingin gak nk beli.bau tahan lama tak

emwhysayang on June 22, 2012 at 1:32 AM said...
This comment has been removed by a blog administrator.
awan terpilu on June 22, 2012 at 8:16 AM said...

uit kome
mmg ada,nt teman tag pic dlm fb bg kome nengok k...rini teman dah sembur pkai gi koje dah ni(^__-)...

hege mmg murah...ada penguatkuasa tu jual,dr dubai gak tp mahal...so nt teman rekomenkan yg ni k (~.~)...

 

Mama Aakif Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting