Monday, January 30, 2012

Singgah Sebentar Ke AlamAnda

Posted by awan terpilu at 10:31 AM
tarikh : 29/1/2012
lokasi : alamanda ----> pasar borong selangor ----> umah

rally pling cepat+skejap kami anak beranak ke alamanda,hahaha...rupenya en.suami nak gi serang ini TEMPAT...sekali lg kecewa coz brg yg di idamkan xde gak...sob sob sob!!akhirnya layan kan jer laa karenah aakif+mama (@__@)T___T...



meraung melalak2 nak trun dr stroller!!...rupenya nak main benda ni hah...
nmpak jer mata my uchuk *muka yg agak blur*...

xtaw laa apa yg aakif dok pkir...layan kan jer laa liza oiii(@_@)...


bdk blur yg nak jln merewang membw diri di dlm mall...

aksi pic snap sndiri coz papa dah laju jer jln ke dpan...

 eh2,senyap jer tetb...rupenya dah zzzzzssst...


muka comot coz sblum tu mkn cookies famous amos...
abis comot bagai mulut+tangan...
tup2 trus tido smpai terlentok2+cookies pun still kat tangan!!
*xtaw laa apa yg letih sgt*...



ms utk mama main snap2 pic tanpa gangguan aakif...
*time ni en.suami dah msuk pasar,tb2 lak nak bli ikan merah!*...






pttlaaa en.suami berdezup angkot anak bini gi pasar borong selangor...rupanya nak mkn sup (^__^)(~.~)...dan ini laa hasilnya...



credit to en.suami...super marvelous...mmg sedap hingga menjilat jari2...
hasil air tangan en.suami \(~.~)/...

yg ni lak sumbangan aku...kailan tauchu ala kadar,kuang3...



last but not least...hasil rembatan mama aakif di alamanda...Butik Kitschen *aku ingatkan kedai jual barangan dapo*...sj jer terjah masuk,leh lak sale ms tu...apalg ada gak tsentap *camne tak tsentap,ada less 50%,30%,20%*...



0 comments:

 

Mama Aakif Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting