Saturday, January 21, 2012

Hari Terakhir Bersama Kak Mek

Posted by awan terpilu at 12:22 AM
tarikh : 30/9/2011
lokasi : JM Briani House@Subang Jaya

ini adalaa entry dlm kenangan...skrg ni br aku ada ms nak cite+tepek2 pic *dah kt entry kenangan so hrus citenya dah basi kan*...tp aku nak gak tepek pic gedikzz we all...

ari tu adalah last day kak mek dgn kteorg coz kak mek naik pangkat...so makanya hruslaa angkat kaki jugak kluar dr iteww JPJ PADANG JAWA...kak mek kan ml bertugas di ICU Glenmarie,bkn hospital or unit kecemasan wokeyyy!!...itu laaa Implementation Coordination Unit *ohh itu dl tmpat aku mencr rezeki,3thn+ aku bkhidmat di sana*...


jom layanzz....................




kak rock,kak maimon,mama aakif
dok nungu makanan yg xsmpai2...ms ni suasana didlm kedai amatlaa busy+huru hara+riuh...perut aku dah ml berdentam-dentum...
*sila abaikan riak muka kelaparan aku itewww*

kak ding,cc hamidah,jazlin,hana PA


ohhh sudah bermula aksi gedikzz2 mama aakif...perlu ada pose sebegini,HeHeHe...


makan time(~.~)(^___^)...


pose kami berdua lg...ohhh kak maimon dah aku anggap cam mak sndiri,sporting orgnya...leh ngam dgn pala otak aku gak laa *anak sulung kak maimon sebaya aku  taw*...


kak zainab & kak rock


yg berbj pink itu laa kak mek...ohhh windu sungguh sm kak mek *ilang sudah tmpat utk aku mengadu psai HRMIS*...

aksi manja+lentok2 mama aakif yg slalu expose diri,akakaka...



ni yg pling aku ske skali *aku pelahap byk weii*...pas2 sirap bandung soda pun sedap,aku ske!!...






gendang gendut tali kecapi
kenyang perut byk senang ati
HeHeHe......

pas mkn kteorg g serang umah kak mek jap...td dah selesai JJCM...ni lak program Selebriti Trek or Terjah Melodi,leh gitu???kakakaka...




aksi santai+gedikzzz mak2 bdk,anak dara,mama aakif...ohhh apa motif pala aku yg lentok camtu???...hurmmm sjak akhir2 ni,aku ske wat pose cengitu laaa *ohh liza sila cr pose yg lain lak*...


0 comments:

 

Mama Aakif Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting