Sunday, February 19, 2012

Basilic : PP Water Bottle + MAM : Easy Drink Toddler Bottle + THERMOS

Posted by awan terpilu at 5:41 PM
lg2 mama aakif tsentap brg utk aakif (~.~)(@__@)
sejak ada anak ni,klebihan lbh kpd aakif skrg ni *utk anak ke-2 nt,xtaw sm camni ke idak?*...sprt mak mertua+kak ipar 2nd aku slalu kt,"aakif xtaw apa tp mama yg excited tlbh"!!...

aduii nak wat camne,sjak ada aakif,mmg aku ske bli mcm2 brg utk aakif...pantang nmpak something yg chantek/menarik...mesti nak blikan utk aakif...senang cite camni laa,korang yg kat luar sn tu *yg blum kawen/tgh preggy*...jgn nak ckp lbh,benda ni smua automatik...bl korang dah jd ibu,mama,ummi...bl anak dah kluar,ms tu korang kan rs camne yg aku rs skrg ni!!...




kedua2nya aku bli di SINI

Bekas air panas utk aakif...wlau anak aku lelaki tp bekas kaler pink *sweet gitu*...sbb dah ske sgt maka hrus laa aku bli gak *$50.00 ajer,dpt hege murah camtu dr kazen en.suami*...

yg ni pun dr cap THERMOS gak...hege sm gak $50.00 (~.~)...ni pun aku bli dr kazen en.suami *sesapa yg berminat/tske,leh PM aku kat FB yerk*...


0 comments:

 

Mama Aakif Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting