Friday, January 25, 2013

6 Bulan Sudah (^_____^)(=______+)...

Posted by awan terpilu at 1:37 PM
6 bln sudah
6 bln knp??...knp blog ini bersawang sunyi sepi tanpa cerita cerite+pic2 terbr mama aakif???...smuanya krn mama aakif sdg PREGNANT (@_______@)...
sdg mengendong 1nyawa iaitu zuriat kedua kami suami isteri & "ADIK" utk aakif (^_____^)...sbb tu laa smua mood2 rjin mama aakif dah jauh tercmpak ke LAUT!!!...alahan yg maha truk membuatkan mama aakif lembik:(!!!...

ml2 lembik teramat, Tuhan jer taw camne rupenya...now keadaan beransur ok skit demi skit...mood2 rjin kemaruk mkn pelbagai jnis Vit & Supplements pun dihentikan dgn segera *bl dpt taw usia kandungan dah 6minggu?!* TAPI mama aakif ttp pengamal Shaklee yg TEGAR gituzzz (^_____^)...ml2 tu, telan gak pil Shaklee than on & off than trus stop sbb tekak mula mual, pg ptg muntah beliah!!!...bl stop mkn pil Shaklee, ok jer *pil dr klinik, lngsung xmkn*...but now, dah ml pulun telan blk mcm2 jnis pil2 Shaklee tu hah *nak sihat, tekak pun dah ok, nak baby sihat maka hruslaa telan+rjin sprt dl smula*...alhamdulillah, nsib baik dah blh telan, xmuntah bagai...lau xlalu telan dgn air kosong, mama aakif bncuh air orange sunquick perisa tropical tu...pejam mata trus telan pil Shaklee *abis cite*, akakakaka!!...

so nak shared dgn smua mommies2 kat luar sana...ini antara produk2 yg aku pnah mkn+sdg mkn skrg ni (-_______-)...jgn tkezut, yerk3 aku taw mmg melambak gila!!!...tp sbb aku dah biasa+dah serasi dgn badan aku ni hah...maka aku truskan mkn+cb maintain mkn mn yg ptt (^_____^)...





DCL Produk
ni smua yg aku pnah try mkn...pd aku, smua benda2 ni mmg BEST!!!...tp yg pling aku ske Bidadari, Q-She & Inte-Cleanse...ketiga2 benda tu sgt berkesan pd badan aku...mmg ters perubahan+perbezaan yg ketara (^_____^)...mlas nak cite pnjang berjela, sesapa yg pnah try mkn/still maintain mkn salah satu dr smua benda2 ni...korang smua dah sedia maklum kan (+______+)!!...cam aku skrg ni, aku cm maintain mkn Bidadari *kdg2 ada gak terlupa nak teguk* TAPI mmg ada jer standby 1botol dlm fridge (@______@)...time $ tgh byk, aku g bli...than nak hege murah, aku berdezupp laaa reg. jd member so dptlaa murah skit...
















De Bella Litchin
Melilea
Herbalife
ABC AcaiBerry


RM290.00
produk ni pun mmg bgus!!!...xsilap aku, aku maintain mkn dlm 3set jer...knp 3set ajer???coz aku dah berjy mendptkan hasil yg membanggakan+mengumbirakan ati sndiri (^______^)...berjy mengurangkan KG aku, ters perubahan+sgt laa lawas time membuang!!!...ni cite siyes, pg2 laju jer aku msuk jamban...bkn jnis cirit-birit yg truk tp lawas yg selesa!!!...dgn tekak aku, smua benda aku mampu bedal pulun telan bagai...xtaw laa dgn tekak org lain????...coz 2items ni berbeza, ada ENZIM & FIBER...so yg FIBER tu laaa yg wat rmai org xlalu nak telan!!!!...shake dlm shaker, kocak2 joget2 pinggul skit than trus laaa telan yerk (^______^)....lau lmbat, mmg kan kembang sekembang2 nya, he3!!!!...


produk ni pun OK & murah skit dr Herbalife (+______-)...set Meliliea ni lbh kpd detoxkan bdan...pd tekak aku, cedap jer rsnya coz epal ijau bncuh shake dgn soya bean (^______^)...tp ada sesetengah org xleh telan, solang kwn aku pun bgtaw yg tekak dia pun xlalu nak telan (@_____@)...

yg ni hege mmg mahal+xmenentu...xsilap aku, hege dah ada naik lg skit rsnya...so far mmg TIP TOP!!!...jk btul2 konsisten+nekad mkn produk ni+jg pemakanan...mmg berat bdan kan cepat trun...aku ckp ni pun atas dasar pengalaman diri sndiri (^_____^)...time tgh ada $, mmg aku pulun bli+wat stok kat umah...sbb hegenya yg mahal ya rabbi, so time nak bncuh tu, mmg aku berkira2+berhati2 gituzzz...pling aku ske, TEA MIX!!!...teh ni xmanis tp ada rs peach so mmg cdap & aku ske laaaa, elok utk detox bdan coz kte kan kerap kencing tp dlm keadaan yg TERKAWAL wokeyyyy...bl aku dah dpt berat bdan yg ok, bdan pun dah rs kcik skit & ringan, aku pun stop bli...tp xtaw laa pasni lau aku ter-repeat bli gak lg or aku maintain dgn TEA MIX jer ker (@_______@)?????....


RM90.00 (30 softgel)
mkn 1bj pg sblum mkn





Shaklee
dibwh ni smua jnis pil2 Shaklee yg aku dah try mkn+dok sakan telan mkn (^______^)...dah lm gak aku setia dgn Shaklee ni, xsilap aku sjak aku abis berpantang time aakif dl hinggalaa skrg ni hah *ni dah pregnant anak kedua lak*...so bl dah pregnant, knelaa stop mkn certain items wokeyyy (@_____@)...now aku consume Set Mengandung Shaklee *aku mkn yg basic jer*...



+
RM39.90 (60 softgel)






produk2 kat bwh ni lak, ada jer aku standby kat umah (^______^)...De Bella Aloe Vera Gel ni, aku just try mkn 1botol jer but so far so good...lalu jer tekak aku telan, xde rs apa2 pun...Redoxon Vit C lak mmg feveret aku dr zaman bujang dl...vit c tu snng nak bli, melambak ada jual kat farmasi, time sale lg murah hegenya (-____-")...bl aku rs nak demam/selsema, aku kan telan 1bj *campak dlm air suam 1gelas*...xyah tngu nak flu/fever pun, elok mkn 1bj sehari!!!...Kopi Pyra tu lak aku bli dr kazen en.suami *kazen en.suami keje kat company tu*...hege sekotak dlm RM22.90 rsnya, ada 15sachet...elok utk mcm2 jnis penyakit *tp aku dah lupo utk penyakit apo???*...yg aku taw, kopi ni elok utk migrain & nak trunkan berat bdan, he3...sbb pas beberp kotak aku bntai minum, mmg ada kesan & berat bdan aku pun kurang gak taw sbb tiap2 pg before break1st...aku bedal bncuh 1sachet, pas minum than mkn biskut Jacobs (^_____^)...mmg cedap rsnya coz ada cmpuran pegaga...kopi tu pun aku wat standby jer kat  umah, skrg ni aku dah xminum kopi tu *aku  minum kopi hang tuah jer, akakaka!!!*...


















4 comments:

sha on January 25, 2013 at 3:15 PM said...

so 3 mths to go ya. congrates2 :)

sha on January 25, 2013 at 3:15 PM said...
This comment has been removed by the author.
awan terpilu on February 1, 2013 at 4:40 PM said...

thanks sha
yup xlm sudah...3mths to go (^_____^)...moga slamat+dipermudahkan segalanya...

hana.basri on February 15, 2013 at 9:54 AM said...

sis, saya slalu beli brg autumnz kat http://www.facebook.com/mommykembar sbb harga dia jauh lagi murah dr kebanyakan page :)

 

Mama Aakif Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting